Deposits & Withdrawals
Maklumat Deposit
-
Bagaimana cara saya membuat deposit?
-
Sila log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan akaun langsung anda, kemudian klik "Dana Deposit". (Bagi pelanggan yang telah mengisi permohonan dalam talian tetapi belum menerima nama pengguna akaun, sila masukkan dana di sini. Nama pengguna akan diberikan selepas deposit awal diproses.)
Pilihan pembiayaan dan jangka masa deposit yang tersedia ialah:
Kad Kredit atau Debit
Kira-kira satu hari perniagaan, selalunya kurang untuk diproses ke dalam akaun dagangan anda.Bank Wires
Kira-kira satu hingga dua hari perniagaan (domestik) dan tiga hingga lima hari perniagaan (antarabangsa), selalunya kurang, untuk tiba dan memproses ke dalam akaun dagangan anda. Untuk butiran wire bank kami, klik di sini.Sila ambil perhatian bahawa rangka masa di atas adalah anggaran. Walaupun tidak biasa, dalam beberapa kes, kelewatan dalam pemprosesan mungkin berlaku dalam beberapa keadaan kerana FXCM tidak menunjukkan kawalan ke atas keseluruhan proses pembiayaan.
Kad kredit atau debit boleh menjadi kaedah terpantas dan paling mudah untuk mendepositkan dana dalam talian. Jika deposit anda melebihi $30,000 atau setara, kaedah terpantas dan paling mudah untuk mendepositkan dana adalah melalui wirr bank.
Deposit minimum untuk penggunaan kad kredit atau sistem kad debit dalam talian kami ialah $50. Deposit kad kredit atau debit maksimum ialah $30,000 setiap transaksi atau $30,000 setiap bulan kalendar.
Tiada yuran pentadbiran daripada FXCM untuk mendepositkan dana. Kami mengesyorkan anda menghubungi bank anda mengenai sebarang yuran yang mereka atau bank perantara yang berkaitan mungkin kenakan.
Skrill
Biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan anda dalam masa 1 hari perniagaan, lawatiSoalan Lazim Skrill kami untuk mendapatkan maklumat lanjutNeteller
Biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan anda dalam masa 1 hari perniagaan, lawati Soalan Lazim Neteller kami untuk mendapatkan maklumat lanjutStatus Deposit:
Anda boleh menyemak status deposit anda dalam talian dengan menjalankan “Laporan Akaun” di MyFXCM. Setelah deposit telah diproses, bahagian "Aktiviti Akaun" akan menunjukkan deposit ke dalam akaun anda.
Selain itu, setelah deposit telah dikreditkan ke akaun anda, pengesahan e-mel akan dihantar ke alamat e-mel dalam fail.
-
Berapakah deposit minimum?
-
Jika ini adalah deposit awal anda, minimum untuk membuka akaun Individu ialah 50 CCY.
- Minimum untuk membuka akaun Korporat, Amanah atau IRA ialah 50,000.00 CCY.
- Jika ini bukan deposit pertama anda, deposit minimum melalui kad ialah 50 CCY.
- Tiada minimum untuk deposit melalui Wire.
-
Apakah yang dimaksudkan dengan CCY?
-
CCY ialah singkatan untuk perkataan, "currency." Oleh itu, CCY = Currency.
Sebagai Contoh: 50 CCY bermaksud 50 unit mata wang asas kad kredit/debit anda.
- Jika anda mempunyai kad dalam USD, 50 CCY ialah 50 USD.
- Jika anda mempunyai kad dalam USD, 50 CCY ialah 50 USD.
-
Adakah anda menerima deposit dari PayPal, eWallet, atau Western Union?
-
Tidak.
- Sila log masuk ke MyFXCM dan klik “Dana Deposit” untuk melihat pilihan deposit yang tersedia.
-
Berapa kos untuk mendepositkan dana?
-
FXCM tidak mengenakan bayaran untuk menerima dana ke dalam akaun dagangan anda.
- Nota: Bank anda mungkin mengenakan caj kepada anda untuk menghantar dana melalui wire bank.
- Untuk senarai lengkap yuran bank, sila hubungi terus bank anda.
-
Pilihan deposit apakah yang saya ada?
-
Pilihan deposit yang paling biasa ialah kad Kredit atau Debit atau Bank Wire
Untuk senarai lengkap pilihan yang tersedia untuk anda, sila log masuk ke MyFXCM dan klik “Dana Deposit”.
-
Saya ingin menghantar pindahan bank. Apa butiran bank yang perlu saya berikan kepada bank saya?
-
Sila lawati halaman Dana Deposit untuk butiran wire bank FXCM.
-
Adakah FXCM menerima deposit dari perbankan dalam talian?
-
Tidak, FXCM tidak menerima deposit daripada perbankan atas talian.
Kami mempunyai beberapa cara deposit mudah, seperti Wire atau Kad.
-
Apakah cara yang paling cepat untuk mendepositkan dana?
-
Deposit kad kredit atau debit adalah pantas dan mudah.
Kebanyakan deposit kad kredit atau debit diproses dalam masa 1 hari perniagaan, atau lebih awal.
Anda boleh mendeposit menggunakan kad dengan log masuk ke MyFXCM atau menggunakan Apl Mudah Alih FXCM.
-
Adakah FXCM menerima deposit pihak ketiga?
-
Tidak. Deposit Pihak Ketiga melanggar dasar Pencegahan Pengubahan Wang Haram FXCM dan oleh itu FXCM tidak boleh menerima sebarang pembayaran melalui pihak ketiga. Sekiranya dana pihak ketiga diterima, FXCM boleh meminta dokumentasi sokongan seperti Pengesahan Wire dan/atau penyata Bank untuk membuktikan pemilikan.
Deposit yang diterima daripada akaun dalam nama lain dan/atau dipegang oleh seseorang selain daripada pemegang akaun dagangan merupakan deposit pihak ketiga. Ini juga terpakai kepada dana korporat yang diterima untuk akaun individu dan senario serupa.
Kami tidak boleh menjamin penerimaan atau pemulangan bayaran tersebut.
-
Kad bank mana yang diterima?
-
Biasanya, FXCM boleh menerima deposit daripada mana-mana kad bank dengan logo Visa atau Mastercard.
Kad prabayar visa tidak boleh diterima untuk deposit (ini termasuk kad prabayar dengan nama anda padanya). Apabila menggunakan kad hadiah atau kad prabayar, asal usul dana tidak boleh disahkan dan oleh itu tidak diterima. Deposit yang diterima dengan cara ini akan dikembalikan kepada kad asal.
-
Mengapa deposit kad saya tidak segera?
-
Dalam kebanyakan kes, deposit kad kredit atau debit yang dibuat melalui MyFXCM dikreditkan serta-merta ke akaun dagangan anda.
Jika anda mengalami kelewatan, ia mungkin disebabkan oleh salah satu daripada sebab berikut:
- Maklumat yang tidak betul/Tidak konsisten pada butiran deposit
- Anda telah melebihi had 20,000 CCY untuk bulan tersebut
Dalam kes ini, sila berikan sehingga 1 hari perniagaan penuh untuk deposit anda disemak. Sekiranya kami memerlukan sebarang maklumat tambahan daripada anda, kami akan menghubungi anda melalui e-mel.
Jika tidak, ini mungkin hanya kelewatan dan anda harus mengharapkan e-mel "Pemberitahuan Transaksi" akan dihantar sebaik sahaja dana didepositkan ke dalam akaun anda.
-
Apakah status deposit saya?
-
Anda boleh menyemak status deposit anda dalam talian dengan menjalankan “Laporan Akaun” di MyFXCM, atau dengan log masuk ke akaun anda dan melihat Baki Akaun atau Ekuiti.
- Setelah deposit telah diproses, bahagian "Aktiviti Akaun" pada laporan MyFXCM anda akan memaparkan deposit (sila lihat contoh di atas).
- Setelah deposit telah dikreditkan ke akaun anda, pengesahan e-mel akan dihantar ke alamat e-mel dalam fail.
-
Bilakah saya akan melihat deposit saya dalam akaun perdagangan saya?
-
Untuk mendapatkan gambaran yang lebih baik tentang bila untuk mengharapkan deposit anda dalam akaun dagangan anda, sila semak jangka masa di bawah:
- Kad Kredit atau Debit
- Dana akan tersedia dalam masa 1 hari perniagaan dari masa deposit dimulakan, seringkali lebih cepat.
- Sila ambil perhatian: Transaksi Kad Kredit atau Debit yang dibuat melalui MyFXCM biasanya dikreditkan dengan serta-merta. - Wires Bank
- Pemindahan domestik akan tiba di FXCM dalam masa kira-kira 1 hingga 2 hari perniagaan, seringkali lebih cepat, selepas permintaan dimulakan dari bank anda.
- Pemindahan antarabangsa akan tiba di FXCM dalam masa kira-kira 3 hingga 5 hari perniagaan, seringkali lebih cepat, selepas permintaan dimulakan dari bank anda. - Deposit Skrill/Neteller
- Dana biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan yang bersesuaian dalam masa 1 hari perniagaan.
- Kad Kredit atau Debit
-
Adakah anda menerima deposit kad kredit atau debit dari mana-mana negara?
-
Kami menerima deposit dari banyak negara. Log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan sebenar anda dan klik "Deposit dana".
- Jika anda tidak melihat negara anda tersenarai, kami tidak dapat menerima deposit dari kad anda.
- Sila gunakan salah satu pilihan deposit lain kami, seperti pemindahan bank.
-
Adakah anda menawarkan bonus deposit atau promosi?
-
Ya.
Kami menawarkan promosi. Sila hubungi wakil FXCM di 1 212 897 7669.
-
Bagaimana saya memindahkan wang dari satu akaun FXCM ke akaun lain?
-
Untuk memindahkan dana antara akaun, sila log masuk ke MyFXCM.
- Log masuk menggunakan kelayakan log masuk dari akaun yang anda pindahkan dana DARI.
- Setelah log masuk, klik "Pindahkan Dana." Kecuali akaun anda disambungkan, tukar kotak jatuh pertama dari "di bawah log masuk ini" kepada "dengan maklumat log masuk yang berbeza."
- Pilih akaun dari mana anda mahu dana datang dan kemudian taip akaun yang anda mahu mereka pergi ke.
- Dari situ, ikuti arahan yang tinggal dan klik "Hantar" dan ikuti halaman sehingga anda menerima halaman pengesahan.
-
Apakah cara terbaik untuk membuat deposit?
-
Jika anda bercadang untuk menghantar kurang daripada 20,000 CCY, cara terbaik untuk mendeposit ialah dengan kad kredit atau debit.
- Selalunya deposit ini diproses dalam masa kurang daripada 1 hari perniagaan.
Jika anda bercadang untuk menghantar lebih daripada 20,000 CCY, kami mengesyorkan bank wire kerana ia akan menjadi kaedah yang paling selamat.
Di samping itu, FXCM mungkin boleh membayar balik yuran yang dikenakan oleh bank anda untuk menghantar wire.
- Deposit melalui wire biasanya dikreditkan ke akaun dagangan anda dalam masa 3-5 hari perniagaan.
-
Di manakah saya boleh mendapatkan Soalan Lazim deposit dan pengeluaran dalam bahasa Sepanyol?
-
Soalan Lazim Bahasa Sepanyol FXCM, mengenai deposit dan pengeluaran, boleh didapati di FXCM Español.
-
Saya ingin menghantar dana menggunakan kaedah yang berbeza selain daripada pilihan yang anda berikan. Bagaimana saya boleh melakukan ini?
-
Pilihan deposit yang ditawarkan FXCM telah dipilih untuk menyediakan pilihan yang paling mudah dan boleh dipercayai untuk membiayai akaun anda. Sebarang kaedah selain daripada yang disenaraikan tidak disyorkan dan boleh menghalang atau menyebabkan kelewatan dalam FXCM mengkreditkan dana ke akaun anda.
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit untuk mencapai akaun dagangan FXCM?
-
Dana biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan yang sepadan dalam masa 1 hari perniagaan.
-
Adakah saya perlu mendayakan kuki untuk membuat deposit?
-
Walaupun kuki agak tidak berbahaya, anda mungkin tidak menyukai idea tapak web yang menyimpan maklumat tentang anda atau tabiat menyemak imbas anda. Jika anda tidak mahu menerima kuki, anda boleh mengubah suai penyemak imbas anda untuk menolak kuki sama sekali, atau hanya memberitahu anda apabila kuki dihantar.
- Anda juga boleh memadamkan kuki yang telah dihantar.
- Anda boleh melakukan ini dengan mengubah suai tetapan penyemak imbas anda; fungsi Bantuan dalam penyemak imbas anda harus memberitahu anda caranya.
- Sebagai alternatif, anda mungkin ingin melawati http://www.aboutcookies.org/, yang mengandungi maklumat komprehensif tentang cara mengurus kuki pada pelbagai jenis pelayar desktop.
- Untuk mengetahui lebih lanjut, klik di sini.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Apakah risiko yang dikaitkan dengan deposit saya?
-
Seperti kebanyakan pelaburan, anda hanya perlu melabur wang yang boleh anda risikokan.
Untuk butiran lanjut tentang risiko dagangan sila klik di sini.
Berdagang pertukaran asing pada margin membawa tahap risiko yang tinggi, dan mungkin tidak sesuai untuk semua pelabur. Sebelum membuat keputusan untuk berdagang produk ini yang ditawarkan oleh Stratos Global LLC (“FXCM”), anda harus mempertimbangkan dengan teliti objektif, situasi kewangan, keperluan dan tahap pengalaman anda. FXCM mungkin memberikan ulasan umum tanpa mengambil kira objektif, keadaan kewangan atau keperluan anda. Nasihat am yang diberikan, atau kandungan laman web ini tidak bertujuan untuk nasihat peribadi dan tidak boleh ditafsirkan sedemikian. Kemungkinan wujud bahawa anda boleh mengalami kerugian sebahagian atau semua dana anda yang didepositkan dan oleh itu, anda tidak seharusnya membuat spekulasi dengan modal yang anda tidak mampu untuk kehilangannya. Anda harus sedar tentang semua risiko yang berkaitan dengan perdagangan pada margin. FXCM mengesyorkan anda mendapatkan nasihat daripada penasihat kewangan bebas.
-
Adakah saya akan menerima resit untuk deposit kad kredit atau debit saya?
-
Ya.
-
Adakah terdapat sebarang pengecualian kepada maksimum 20,000 CCY untuk deposit kad?
-
Deposit maksimum pada kad kredit atau debit ialah 20,000 CCY sebulan.
- Jika anda ingin mendepositkan 20,000, ini perlu dipecahkan kepada dua deposit 10K.
- Untuk membantu melindungi keselamatan dana, transaksi kad kredit atau debit dihadkan kepada maksimum 20,000 CCY sebulan.
- Jika anda secara tidak sengaja mendepositkan lebih daripada maksimum yang dibenarkan, kami akan menghubungi anda melalui e-mel dengan arahan selanjutnya.
-
Deposit kad kredit atau debit saya telah ditolak, mengapa?
-
Jika deposit kad ditolak, ia biasanya disebabkan oleh maklumat yang salah dalam butiran deposit.
Sila sahkan semua maklumat yang anda masukkan dan cuba deposit sekali lagi. Jika deposit anda masih ditolak, sila lihat di bawah untuk kemungkinan sebab dan penyelesaian.
- Nama pada kad anda tidak sepadan dengan nama pada akaun anda: Dana anda mesti datang daripada akaun dengan nama yang sepadan dengan nama pada akaun FXCM anda.
- Penyelesaian: Sahkan nama pada akaun FXCM anda dengan log masuk ke MyFXCM dan memilih "Maklumat Peribadi". Setelah disahkan, cuba deposit sekali lagi.s - Alamat yang dikaitkan dengan kad anda tidak sepadan dengan alamat yang anda masukkan dalam butiran deposit: Alamat yang digunakan untuk deposit mesti sepadan dengan alamat yang disenaraikan pada kad kredit atau debit.
- Penyelesaian: Sahkan alamat untuk kad anda dan cuba deposit sekali lagi. - CVV2 tidak betul: Kod keselamatan tiga digit (CVV2) di belakang kad anda tidak sepadan dengan maklumat yang dimasukkan pada butiran deposit. Jika nombor tidak sepadan, pengeluar kad akan menolak pembayaran.
- Penyelesaian: Sahkan kod CVV di belakang kad anda dan cuba deposit sekali lagi. - Had kad dicapai: Jumlah deposit melebihi had harian kad. Untuk melindungi dana anda, banyak kad debit dan kredit mempunyai had pada jumlah yang boleh dicaj setiap hari dan/atau had pada jumlah yang boleh anda belanjakan pada satu-satu masa.
- Penyelesaian: Anda boleh memecahkan deposit anda kepada berbilang transaksi (cuba 2-3 deposit).
- Penyelesaian: Anda boleh menghubungi bank atau pengeluar kad anda untuk mengalih keluar had ini buat sementara waktu. - Dana Tidak Mencukupi: Jumlah deposit melebihi jumlah yang tersedia pada kad kredit atau debit anda.
- Penyelesaian: Semak baki anda yang tersedia atau hubungi pengeluar kad anda. Setelah selesai, cuba deposit semula. Ciri keselamatan pada kad anda. Ciri keselamatan, seperti perlindungan penipuan, pada kad anda menghalang sistem automatik FXCM daripada memproses deposit.
- Penyelesaian: Hubungi pengeluar kad anda untuk mendapatkan butiran lanjut tentang cara menyelesaikan isu ini. Sementara itu, anda masih boleh mendeposit menggunakan satu kaedah kami yang lain. - Kad Prabayar: Percubaan deposit dibuat menggunakan kad kredit atau debit prabayar. Kami tidak menerima kad kredit atau debit prabayar kerana kami tidak dapat mengesahkan asal usul dana.
- Penyelesaian: Anda boleh membiayai akaun anda dengan pilihan deposit yang berbeza.
- Nama pada kad anda tidak sepadan dengan nama pada akaun anda: Dana anda mesti datang daripada akaun dengan nama yang sepadan dengan nama pada akaun FXCM anda.
-
Saya mendepositkan dana ke dalam akaun tertutup lama. Apa yang berlaku seterusnya?
-
Jika anda juga mempunyai akaun terbuka, dana akan dikreditkan ke akaun terbuka anda.
- Ini adalah proses manual yang mungkin mengakibatkan sedikit kelewatan sebelum anda mempunyai akses kepada dana anda.
- Sila berikan sehingga 1 hari perniagaan penuh. E-mel "Pemberitahuan Transaksi" akan dihantar sebagai pengesahan apabila dana dikreditkan.
Jika anda tidak mempunyai akaun terbuka, kami akan menahan deposit anda dan menghantar e-mel kepada anda permintaan untuk permohonan baharu.
- Sila semak e-mel anda untuk permohonan.
- Anda boleh mempercepatkan proses dengan menyerahkan permohonan baharu anda sekarang.
- Setelah akaun baharu dibuat, dana akan dikreditkan dengan sewajarnya.
-
Jumlah yang didepositkan dalam akaun dagangan saya adalah kurang daripada jumlah yang saya hantar. Kenapa?
-
FXCM tidak mengenakan bayaran untuk deposit masuk.
- Jika amaun yang dikreditkan ke akaun dagangan FXCM anda adalah kurang daripada wire bank yang anda mulakan, bank anda mungkin telah menggunakan bank "hantar melalui" untuk menghantar dana.
- Bank-bank ini juga dirujuk sebagai bank perantara dan biasanya mengenakan bayaran tambahan untuk perkhidmatan mereka.
- Untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan bank Perantara, sila hubungi bank peribadi anda.
-
Adakah anda menerima deposit cek kertas?
-
Tidak, kami tidak, namun kami mempunyai beberapa pilihan lain untuk membuat deposit.
-
Bolehkah saya menggunakan kad debit prabayar atau kad Maestro saya untuk deposit saya?
-
Tidak. FXCM tidak membenarkan kad kredit atau debit prabayar sebagai satu bentuk deposit.
Kad ini tidak membenarkan kami mengesahkan asal usul dana dan oleh itu tidak boleh diterima. Atas sebab yang sama ini kami tidak menerima kad Maestro.
-
Bolehkah saya membuat deposit dengan dua atau lebih kad?
-
Ya, selagi nama pada kad sepadan dengan nama pada akaun dagangan FXCM anda.
Apabila anda mengeluarkan dana, jumlah yang didepositkan daripada setiap kad akan dikembalikan kepada setiap kad.
-
Bolehkah saya memindahkan wang daripada broker lain ke FXCM?
-
Ya.
- Untuk memulakan pemindahan, sila hantar arahan wire FXCM kepada broker semasa anda untuk menghantar wire bank.
- Anda juga mungkin perlu memberikan mereka nombor akaun FXCM anda.
-
Apa yang berlaku jika saya menghantar deposit saya dalam mata wang yang tidak disenaraikan di MyFXCM?
-
Jika anda mendepositkan dana dalam mata wang selain daripada mata wang asas akaun dagangan anda, FXCM akan menukar dana sebelum melengkapkan deposit.
- Di bawah ialah senarai kos penukaran, berdasarkan jumlah deposit anda:
Jumlah Deposit Kos penukaran 0 - 9,999 USD 150 pip 10,000 - 49,999 USD 100 pip 50,000 - 99,999 USD 50 pip 100,000 USD + 10 pip - Kos penukaran adalah berdasarkan amaun (bersamaan dengan USD) dan ditambah pada kadar pasaran untuk mata wang yang ditukar.
- Di bawah ialah senarai kos penukaran, berdasarkan jumlah deposit anda:
-
Bolehkah saya menghantar deposit saya dalam mana-mana mata wang?
-
Ya.
- Jika bank menerima dana dalam mata wang selain daripada mata wang akaun bank yang disenaraikan pada butiran deposit, deposit akan ditukar secara automatik pada kadar pertukaran yang ditentukan oleh bank.
- Kadar yang dipilih mungkin memihak kepada anda atau tidak.
-
Akaun bank saya berada di bank FXCM, bolehkah saya memindahkannya terus ke dalam bank?
-
Tidak.
- FXCM tidak mengesyorkan menggunakan pemindahan dalam talian atau perkhidmatan pembayaran bil sebagai satu bentuk deposit kerana kemungkinan bahawa dana mungkin tiba di FXCM dengan butiran akaun yang tidak mencukupi.
- Jika dana diterima dalam kaedah ini, FXCM boleh meminta dokumentasi tambahan untuk mengesahkan pemilikan dana (seperti penyata bank yang menunjukkan transaksi).
Untuk menyemak pilihan deposit anda, sila log masuk ke MyFXCM dan klik “Dana Deposit”.
-
Bagaimanakah saya boleh membatalkan deposit saya?
-
Sila hubungi pakar akaun FXCM di +1 646 253 1401 atau pada LivePerson Chat kami.
-
Bolehkah anda menyegerakan deposit saya?
-
Untuk berlaku adil kepada semua pelanggan kami, deposit diproses mengikut urutan yang diterima.
-
Permohonan saya masih belum diluluskan. Adakah saya perlu menunggu sehingga akaun saya "diluluskan" untuk mendepositkan dana?
-
Tidak. Anda boleh membiayai akaun anda sebaik sahaja anda menerima nama pengguna dan kata laluan anda.
- Untuk mendepositkan dana, sila log masuk ke MyFXCM dan klik “Dana Deposit”. Ikut gesaan untuk mendepositkan dana. Jika anda memerlukan sebarang bantuan dengan nama pengguna dan/atau kata laluan, sila klik pada “Lupa Nama Pengguna/Kata Laluan?”
Dalam kes yang jarang berlaku bahawa akaun anda tidak akan "dikunci", dana anda akan dikembalikan kepada sumber asalnya.
-
Bolehkah saya membuat deposit ke akaun saya semasa ia dikunci?
-
Ya, anda boleh mendepositkan ke akaun anda semasa ia dikunci.
- Gunakan maklumat akaun anda untuk log masuk ke MyFXCM
- Tuding kursor anda pada "Dana" dan pilih "Dana Deposit"
- Deposit dana dengan kaedah avaibale
-
Apakah kod SWIFT bank saya?
-
Cara terpantas untuk mencari kod SWIFT yang betul ialah menghubungi bank anda dan bertanya kepada mereka. (Kebanyakan bank mempunyai maklumat ini di laman web mereka dan/atau dalam halaman perbankan dalam talian anda dengan mereka) FXCM tidak akan menyelidik untuk mencari kod SWIFT anda untuk anda. Pastikan anda sentiasa mengemas kini butiran perbankan anda dengan maklumat yang betul dan tepat untuk mengelakkan kelewatan.
Kod SWIFT ialah format standard untuk Kod Pengecam Perniagaan (BIC) dan ia digunakan untuk mengenal pasti secara unik bank dan institusi kewangan di seluruh dunia - ia menyatakan siapa dan di mana mereka berada. Kod ini digunakan apabila memindahkan wang antara bank, khususnya untuk pindahan kawat antarabangsa atau pembayaran SEPA. Bank juga menggunakan kod ini untuk bertukar-tukar mesej.
-
Bolehkah saya menghantar wang tunai atau wang tunai yang setara seperti kiriman wang atau Cek Pengembara?
-
Wang tunai dan setara tunai tidak boleh diterima kerana kami tidak dapat mengesahkan asal usul dana ini. Mereka akan dikembalikan setelah diterima. Sebaliknya, anda boleh menggunakan mana-mana kaedah deposit kami yang lain yang tersedia di MyFXCM.
-
Bolehkah saya menghantar dana melalui rumah pertukaran?
-
FXCM tidak boleh menerima dana yang dihantar melalui rumah pertukaran. Jenis institusi kewangan ini dianggap berisiko tinggi untuk pengubahan wang haram. Sebarang dana yang diterima melalui kaedah ini akan dikembalikan setelah diterima.
-
Bagaimanakah saya boleh menghantar dana dalam mata wang yang tidak disenaraikan di tapak web anda?
-
FXCM mempunyai arahan pembiayaan untuk pelbagai mata wang. Jika anda menyalurkan dana dalam mata wang selain daripada denominasi akaun bank itu, bank akan menukarnya secara automatik kepada mata wang denominasi pada kadar pertukaran yang ditentukan oleh mereka, yang mungkin tidak semestinya menguntungkan.
-
Apakah itu "Disahkan oleh Visa"?
-
Disahkan oleh Visa menambah lapisan keselamatan tambahan. Ini membantu melindungi pemegang kad sekiranya kad Visa atau nombor akaun mereka hilang atau dicuri. Sila hubungi Visa untuk maklumat lanjut.
-
Adakah anda menawarkan kad kredit atau debit FXCM untuk deposit dan pengeluaran yang lebih pantas?
-
Tidak. FXCM tidak menawarkan kad kredit atau debit FXCM.
Maklumat Pengeluaran
-
Bagaimanakah cara saya mengeluarkan dana?
-
Adalah mudah untuk mengeluarkan dana daripada akaun dagangan FXCM anda. Untuk kemudahan anda, permintaan pengeluaran dikemukakan dalam talian.
Untuk mengeluarkan dana, sila log masuk ke MyFXCM dan klik pada "Keluarkan Dana". Permintaan pengeluaran boleh dikemukakan dalam talian dengan memilih kaedah pengeluaran anda dan mengklik "Serah". Kami akan memproses permintaan pengeluaran anda dalam masa satu hingga dua hari perniagaan apabila boleh. Pilihan pengeluaran dan jangka masa yang tersedia untuk menerima dana adalah:
Kad Kredit atau Debit
Akan berbeza-beza bergantung pada pengeluar kad kredit dan mungkin mengambil masa sehingga satu kitaran pengebilan untuk menghantar kembali ke kad kredit atau debit yang digunakan untuk pembiayaan.Bank Wires
Bank domestik mengambil masa kira-kira satu hingga dua hari perniagaan dan wire bank antarabangsa mengambil masa kira-kira tiga hingga lima hari perniagaan, selalunya kurang, untuk tiba.Jika anda membiayai akaun anda dengan kad kredit atau kad debit, anda perlu mengeluarkan amaun prinsipal (jumlah deposit) kembali ke kad kredit anda. Pengeluar kad kredit mungkin mengambil masa dari lima hari perniagaan kepada satu kitaran pengebilan (kira-kira tiga puluh hari) untuk menghantar kembali ke kad kredit atau debit yang digunakan untuk pembiayaan. Apabila meminta pengeluaran kad kredit, sila pertimbangkan jika kad itu ditutup, tamat tempoh, atau nombor kad kredit lain telah dikeluarkan, untuk memilih kaedah pengeluaran alternatif. Mengembalikan dana ke akaun tertutup boleh menyebabkan kelewatan yang ketara dalam menerima dana, dan FXCM tidak dapat menjamin jangka masa di mana dana akan diterima jika jumlah pengeluaran yang diminta dimulakan ke akaun tertutup.
Tiada bayaran untuk pengeluaran menggunakan kad kredit atau debit. Yuran pengeluaran mungkin dikenakan untuk permintaan kawat bank. Maklumat terperinci mengenai yuran pengeluaran wire boleh didapati di sini.
Skrill
Jika anda telah membiayai melalui SKRILL anda boleh mengeluarkan melalui SKRILL. Sila log masuk ke MyFXCM untuk kemudian klik pada 'Tarik Diri' untuk melihat arahan tentang cara menghantar permintaan pengeluaran SKRILL.Neteller
Jika anda telah membiayai melalui NETELLER anda boleh mengeluarkan melalui NETELLER. Sila log masuk ke MyFXCM untuk kemudian klik pada 'Withdraw' untuk melihat arahan tentang cara menghantar permintaan pengeluaran NETELLER.Anda boleh menyemak status pengeluaran dalam talian dengan menjalankan laporan daripada MyFXCM.
-
Berapakah kos untuk mengeluarkan dana?
-
Tiada bayaran untuk pengeluaran menggunakan kad kredit atau kad debit.
Yuran pengeluaran $40 akan dikenakan untuk semua permintaan Bank Wire.
-
Berapakah jumlah yang boleh saya keluarkan melalui kad debit atau kredit?
-
Jumlah pengeluaran kad debit atau kredit adalah terhad kepada amaun asal yang didepositkan menggunakan kad tersebut.
- Contohnya, jika anda telah mendepositkan sejumlah $500 menggunakan kad kredit atau debit anda, jumlah paling banyak yang boleh anda keluarkan ke kad kredit atau debit anda ialah $500.
- Sebaik sahaja amaun prinsipal (amaun deposit) telah kembali ke kad anda, baki dana boleh kembali ke akaun bank atas nama anda.
-
Bolehkah saya memindahkan wang dari FXCM kepada broker lain?
-
Ya. Untuk memulakan pemindahan, sila e-mel [email protected] dengan butiran bank broker anda dan nombor akaun FXCM anda.
-
Apakah cara terpantas untuk mengeluarkan dana daripada akaun saya?
-
Pengeluaran wire bank biasanya merupakan kaedah pengeluaran terpantas.
- Pengeluaran melalui wiresampai kepada anda dalam masa 3 - 5 hari perniagaan.
*Jika anda membiayai akaun anda dengan kad kredit atau kad debit, anda perlu mengeluarkan amaun yang didepositkan oleh setiap kad kembali ke kad asal. Pengeluar kad mungkin mengambil masa sehingga 5 hari perniagaan untuk 1 kitaran pengebilan untuk menghantar dana kembali ke kad kredit atau debit yang digunakan.
-
Apakah minimum yang boleh saya keluarkan?
-
Anda boleh mengeluarkan sebarang jumlah.
- Sila ingat bahawa bank atau pengeluar kad anda mungkin mengenakan bayaran tambahan untuk menerima dana.
- Semak dengan bank anda untuk mengesahkan sebelum mengeluarkan jumlah yang lebih kecil.
-
Saya tidak lagi mempunyai kad kredit atau debit yang saya membiayai akaun saya. Bagaimanakah saya boleh mengeluarkan dana?
-
Jika kad yang anda gunakan sebelum ini dipautkan kepada kad baharu anda, anda boleh meneruskan pengeluaran semula ke kad di MyFXCM. (Sebaik-baiknya anda mengesahkan dengan bank anda bahawa kad baharu anda dipautkan ke akaun yang sama seperti kad anda sebelum ini, tamat tempoh/diganti). Deposit melalui kad dianggap sebagai 'pembelian'. Bermakna, dana akan dikembalikan ke kad yang sama digunakan untuk deposit sebagai 'pulangan pembelian'.
- Jika kad yang anda gunakan kini ditutup, anda boleh memilih pilihan pengeluaran lain yang terdapat di MyFXCM.
Nota: FXCM berhak untuk meminta bukti penutupan akaun sebelum meneruskan permintaan pengeluaran anda.
-
Di manakah saya boleh mendapatkan Soalan Lazim deposit dan pengeluaran dalam bahasa Sepanyol?
-
Soalan Lazim Bahasa Sepanyol FXCM, mengenai deposit dan pengeluaran, boleh didapati di FXCM Español.
-
Bagaimanakah saya boleh menukar nombor kad kredit saya?
-
Dengan FXCM, setiap deposit melalui kad dianggap sebagai "pembelian." Oleh itu, tidak perlu menukar kad pada fail.
Mudah sahaja, anda boleh menggunakan kad baharu untuk membuat deposit seterusnya ke akaun anda.
-
Bolehkah FXCM menghantar dana saya ke akaun bank selain daripada yang saya gunakan untuk membiayai?
-
Pilihan pengeluaran, secara amnya, bergantung pada deposit dan sejarah perdagangan anda pada masa anda meminta pengeluaran. FXCM berhak untuk mengembalikan dana kepada sumber asal.
Ini terpakai kepada kad dan wire. Jika diluluskan, FXCM mungkin boleh menghantar dana anda ke akaun bank alternatif dan/atau mata wang selagi nama pada akaun bank sepadan dengan nama pada permohonan FXCM anda.
Untuk butiran lengkap mengenai pilihan pengeluaran anda, sila log masuk ke MyFXCM.
-
Bolehkah saya menarik diri jika saya mempunyai jawatan terbuka?
-
Anda boleh mengeluarkan sehingga kira-kira 80% daripada margin boleh guna anda.
Sila Ambil Perhatian: FXCM tidak bertanggungjawab untuk panggilan margin pada akaun kerana margin tidak mencukupi.
-
Apakah kod SWIFT bank saya?
-
Cara terpantas untuk mencari kod SWIFT yang betul ialah menghubungi bank anda dan bertanya kepada mereka. (Kebanyakan bank mempunyai maklumat ini di laman web mereka dan/atau dalam halaman perbankan dalam talian anda dengan mereka) FXCM tidak akan menyelidik untuk mencari kod SWIFT anda untuk anda. Pastikan anda sentiasa mengemas kini butiran perbankan anda dengan maklumat yang betul dan tepat untuk mengelakkan kelewatan.
Kod SWIFT ialah format standard untuk Kod Pengecam Perniagaan (BIC) dan ia digunakan untuk mengenal pasti secara unik bank dan institusi kewangan di seluruh dunia - ia menyatakan siapa dan di mana mereka berada. Kod ini digunakan apabila memindahkan wang antara bank, khususnya untuk pindahan kawat antarabangsa atau pembayaran SEPA. Bank juga menggunakan kod ini untuk bertukar-tukar mesej.
-
Jumlah yang saya minta daripada akaun dagangan saya adalah kurang daripada jumlah yang saya terima. Kenapa?
-
Kebanyakan pilihan pengeluaran yang kami tawarkan adalah percuma.
- FXCM mengenakan sedikit bayaran untuk pengeluaran wire.
- Anda boleh menjalankan "Laporan Akaun" untuk mengesahkan jumlah yang dikeluarkan daripada akaun dagangan FXCM anda.
Jika amaun yang dikreditkan ke akaun bank anda adalah kurang daripada jumlah pengeluaran yang dimulakan oleh FXCM, bank anda mungkin telah menggunakan bank "hantar melalui" untuk menerima dana.
- Bank-bank ini juga dirujuk sebagai bank perantara dan biasanya mengenakan bayaran tambahan untuk perkhidmatan mereka. Untuk maklumat lanjut mengenai penggunaan bank Perantara, sila hubungi bank peribadi anda.
-
Bagaimanakah saya dapat melihat cara saya membiayai akaun saya pada asalnya?
-
Cara terbaik untuk mencari kaedah yang asalnya digunakan untuk membiayai akaun anda ialah ikut arahan ini:
- Jalankan Penyata Akaun (laporan) di MyFXCM untuk keseluruhan sejarah akaun anda.
- Lihat bahagian Aktiviti Akaun pada penyata untuk melihat tarikh deposit pertama.
- Jika anda membiayai melalui kad, pergi ke tapak web perbankan dalam talian anda untuk mendapatkan kad yang mungkin anda gunakan.
- Cari pembelian daripada FXCM (Pasaran Modal Forex) untuk mengesahkan kad yang digunakan.
Jika anda menentukan bahawa anda pada asalnya membiayai melalui wire bank, pergi ke tapak web perbankan dalam talian anda untuk akaun bank yang mungkin anda gunakan. Kemudian, cari transaksi FXCM.
-
Adakah anda menawarkan kad kredit atau debit FXCM untuk pengeluaran yang lebih pantas?
-
Tidak. FXCM tidak menawarkan kad kredit atau debit FXCM.
-
Apakah pilihan yang saya ada untuk menyerahkan pengeluaran?
-
Pilihan pengeluaran yang paling biasa ialah:
- Kad kredit atau Debit
- Bank Wire
Untuk senarai lengkap pilihan yang tersedia untuk anda:
- Sila log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan anda
- Tuding kursor anda pada "Dana" dan pilih "Keluarkan Dana"
-
Bolehkah anda mempercepatkan pengeluaran saya?
-
Untuk berlaku adil kepada semua pelanggan kami, pengeluaran diproses mengikut urutan yang diterima.
Sila berikan sehingga 2 hari perniagaan untuk permintaan anda diproses.
-
Berapa banyak yang perlu saya tinggalkan dalam akaun saya agar ia kekal terbuka?
-
Tiada minimum untuk memastikan akaun dibuka dengan FXCM.
- Walau bagaimanapun, jika akaun anda mengekalkan baki 0 selama lebih daripada 6 bulan, akaun tersebut akan ditutup.
-
Bilakah saya akan melihat pengeluaran saya dalam akaun saya?
-
Jangka masa untuk dana didepositkan ke dalam akaun peribadi anda banyak dipengaruhi oleh bank atau pengeluar kad anda.
Menghubungi bank atau pengeluar kad anda akan memberi anda gambaran yang lebih baik tentang rangka masa khusus mereka.
- Biasanya, pengeluaran diproses dalam 1 - 2 hari perniagaan selepas kami menerima permintaan.
- Sebaik sahaja dana meninggalkan akaun FXCM anda, e-mel dihantar bertajuk "Pemberitahuan Transaksi" ke alamat e-mel dalam fail.
Kad Kredit atau Debit: Pengeluaran Kad Kredit/Debit biasanya akan sampai ke kad anda dalam masa 5 hari perniagaan.
- Rangka masa boleh berbeza-beza bergantung pada pengeluar kad kredit dan mungkin mengambil masa sehingga 1 kitaran pengebilan untuk muncul semula pada penyata kad kredit atau debit anda.
Bank Wire:
- Wirer domestik tiba kira-kira 1 hingga 2 hari perniagaan, selalunya kurang.
- Wire antarabangsa tiba kira-kira 3 hingga 5 hari perniagaan, selalunya kurang.
-
Adakah saya akan menerima resit untuk pengeluaran kad kredit atau debit saya?
-
Ya.
Setelah pengeluaran telah diproses daripada akaun dagangan FXCM anda, e-mel bertajuk "Pemberitahuan Transaksi" akan dihantar ke alamat e-mel dalam fail.
- Untuk pengeluaran kad kredit atau debit, e-mel berasingan akan dihantar yang akan merangkumi empat digit terakhir kad yang digunakan untuk pengeluaran.
- Selain itu, anda boleh menyemak status pengeluaran anda dengan menjalankan "Penyata Akaun" di MyFXCM.
-
Bolehkah FXCM menghantar saya cek kertas?
-
Tidak, kami tidak lagi menawarkan cek kertas.
-
Bagaimana jika akaun bank saya dalam mata wang yang berbeza daripada akaun dagangan saya?
-
Jika anda ingin mengeluarkan dana dalam mata wang selain daripada mata wang asas akaun dagangan anda, FXCM akan menukar dana sebelum melengkapkan permintaan.
Di bawah ialah senarai kos penukaran, berdasarkan jumlah pengeluaran anda:
Jumlah Deposit Kos penukaran 0 - 9,999 USD 150 pip 10,000 - 49,999 USD 100 pip 50,000 - 99,999 USD 50 pip 100,000 USD + 10 pip Kos penukaran adalah berdasarkan jumlah urus niaga (bersamaan dengan USD) yang ditambahkan pada kadar pasaran untuk mata wang yang ditukar.
Soalan Lazim CreditPay
-
Apakah prosedur pengeluaran apabila akaun dibiayai oleh kad kredit atau debit?
-
Akaun yang dibiayai melalui kad kredit atau debit akan diperlukan untuk menerima pengeluaran melalui kad kredit atau debit yang sama.
Sila ambil perhatian bahawa kad kredit yang digunakan untuk pembiayaan adalah kad yang sama digunakan untuk memulangkan dana apabila pengeluaran diminta. Sila hubungi FXCM dengan segera jika kad yang digunakan untuk membiayai ditutup atau jika nombor kad kredit yang berbeza dikeluarkan semula.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran untuk penukaran mata wang?
-
Urus niaga kad kredit atau debit ditukar kepada mata wang asas akaun dagangan FXCM anda apabila berkenaan. Anda mungkin dikenakan bayaran tambahan yang dikenakan oleh pengeluar kad kredit/debit anda untuk penukaran mata wang.
-
Adakah deposit kad debit atau kredit dianggap sebagai pembelian atau pendahuluan tunai?
-
Deposit kad akan dipaparkan pada penyata pengeluar kad anda sebagai "pembelian".
-
Adakah saya akan menerima resit transaksi untuk deposit kad kredit atau debit saya?
-
Dalam beberapa minit selepas membuat deposit, e-mel yang mengandungi maklumat transaksi anda akan dihantar ke alamat e-mel seperti yang ditunjukkan pada borang deposit dalam talian.
-
Deposit kad kredit atau debit saya telah ditolak, tetapi kad saya telah dicaj. Apa patut saya buat?
-
Jika urus niaga kad anda ditolak, urus niaga itu hendaklah ditarik balik daripada akaun anda seperti biasa dalam beberapa hari perniagaan.
-
Bolehkah saya menggunakan kad Visa Prabayar atau kad Hadiah untuk membiayai akaun FXCM saya jika nama saya tertera padanya dan ia mempunyai logo Visa?
-
Tolong jangan hantar dana menggunakan Kad Prabayar atau Hadiah. Asal dana menggunakan kad hadiah atau kad prabayar tidak dapat disahkan dan oleh itu tidak diterima. Deposit yang diterima dengan cara ini akan dikembalikan kepada kad asal.
-
Berapa banyak yang boleh saya dana pada satu masa melalui kad kredit atau debit?
-
Deposit maksimum ialah 30,000 CCY atau setara dalam satu bulan kalendar.
-
Adakah deposit kad kredit saya akan dianggap sebagai pendahuluan tunai?
-
Deposit kad akan dipaparkan pada penyata pengeluar kad anda sebagai "pembelian".
Soalan Lazim Kawat
-
Kepada siapa wire itu harus dihantar?
-
Pindahan kawat hendaklah dihantar ke Stratos Global LLC ("FXCM"), klik di sini untuk butiran lanjut wire.
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit wire saya sampai?
-
Wire domestik tiba ke FXCM kira-kira 1 hingga 2 hari perniagaan, selalunya kurang, selepas permintaan telah dimulakan daripada bank anda.
Wire antarabangsa tiba ke FXCM kira-kira 3 hingga 5 hari perniagaan, selalunya kurang, selepas permintaan telah dimulakan daripada bank anda.
Soalan Lazim Skrill
-
Berapa banyak yang boleh saya dana pada satu masa melalui Skrill?
-
Jumlah deposit minimum ialah 50 unit mata wang dan jumlah deposit maksimum ialah 20,000 unit mata wang setiap transaksi. Di samping itu, terdapat had bulanan maksimum sebanyak 20,000 unit mata wang.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran transaksi?
-
Deposit yang dimulakan melalui Skrill kepada FXCM tidak tertakluk kepada yuran pemprosesan.
-
Apakah Skrill?
-
Skrill ialah penyedia pembayaran dalam talian pihak ketiga yang membolehkan anda menghantar dan menerima dana secara elektronik dengan selamat. Untuk membolehkan anda membiayai akaun dagangan FXCM anda melalui Skrill, anda mesti membuka dan membiayai akaun dengan Skrill terlebih dahulu.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bagaimanakah cara saya membuka akaun dengan Skrill?
-
Borang Daftar Akaun boleh dilengkapkan di Skrill. Selain itu, Skrill memerlukan penyerahan ID dan Bukti Kediaman untuk melengkapkan permohonan. FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun Skrill yang tidak lengkap. Untuk mengelakkan kelewatan dalam mendepositkan, pelanggan harus melengkapkan permohonan mereka dengan Skrill sebelum membiayai melalui Skrill.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bagaimanakah saya boleh menyerahkan dokumen tambahan kepada Skrill?
-
Untuk menyerahkan dokumen tambahan kepada Skrill, sila ikut arahan ini:
- Log masuk ke Skrill.
- Klik pilihan 'Bantuan' di bahagian atas sebelah kanan halaman.
- Pilih pilihan 'Pengesahan Akaun' dalam bahagian 'Akaun Saya'.
- Pilih 'Bagaimana cara saya mengesahkan identiti saya?' atau 'Bagaimana cara saya mengesahkan alamat saya?' pilihan.
- Ikut arahan yang disediakan oleh Skrill.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bagaimanakah saya boleh menyemak status permohonan saya dengan Skrill?
-
- Log masuk ke Skrill.
- Klik butang 'Tetapan'.
- Klik butang 'Had & Pengesahan'.
- Di bahagian bawah halaman, jika terdapat mesej tentang mengesahkan identiti, aplikasi itu tidak lengkap.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bolehkah saya menggunakan Skrill untuk membiayai akaun dagangan korporat saya?
-
Ya, walau bagaimanapun nama akaun dengan Skrill mesti sepadan dengan nama korporat dengan FXCM.
-
Bolehkah saya menyerahkan dana jika akaun Skrill saya tidak lengkap?
-
Tidak, FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun Skrill yang tidak lengkap.
Jika dana diterima, FXCM akan memerlukan pelanggan untuk melengkapkan permohonan Skrill dalam masa 10 hari perniagaan. Jika permohonan masih tidak lengkap selepas tempoh pegangan, dana akan dikembalikan ke akaun Skrill yang asal.
-
Adakah terdapat sebarang bayaran untuk menggunakan Skrill?
-
Deposit yang dimulakan melalui Skrill ke FXCM tidak tertakluk kepada yuran pemprosesan.
-
Apakah mata wang yang boleh saya deposit melalui Skrill?
-
FXCM menerima deposit dalam USD. Semua urus niaga ditukar secara automatik kepada mata wang asas akaun dagangan anda. Anda mungkin dikenakan bayaran tambahan yang dikenakan oleh bank anda, pengeluar kad kredit/debit atau Skrill untuk penukaran mata wang.
-
Bolehkah dana dikeluarkan melalui Skrill?
-
Ya, jika anda telah membiayai melalui Skrill anda boleh mengeluarkan melalui Skrill. Permintaan perlu dihantar melalui e-mel kepada [email protected] daripada alamat e-mel pada fail dengan akaun dagangan anda.
-
Adakah terdapat had deposit untuk Skrill?
-
Minimum: $50 setiap transaksi
Maksimum: $20,000 sebulan
Untuk maklumat lanjut mengenai had deposit bulanan melalui Skrill, sila hubungi Wakil FXCM.
-
Bagaimanakah saya menggunakan Skrill?
-
Untuk membiayai melalui Skrill anda mesti membuka dan mengesahkan akaun dengan Skrill terlebih dahulu.
Sila lawati Skrilluntuk melengkapkan borang Daftar Akaun. Setelah anda membiayai akaun Skrill anda, log masuk ke MyFXCM untuk menyerahkan deposit anda.
PENTING! FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun Skrill yang tidak lengkap. Untuk mengelakkan kelewatan dalam mendeposit, anda harus melengkapkan proses pengesahan akaun dengan Skrill sebelum menyerahkan deposit.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
Soalan Lazim NETELLER
-
Bagaimanakah cara saya menggunakan NETELLER?
-
Untuk membiayai melalui NETELLER anda mesti membuka dan mengesahkan akaun dengan NETELLER terlebih dahulu. Sila lawati NETELLER untuk melengkapkan borang Daftar Akaun. Setelah anda membiayai akaun NETELLER anda, log masuk ke MyFXCM untuk menyerahkan deposit anda.
PENTING! FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun NETELLER yang tidak lengkap. Untuk mengelakkan kelewatan dalam mendepositkan, anda harus melengkapkan proses pengesahan akaun dengan NETELLER sebelum menyerahkan deposit.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bolehkah saya menarik diri melalui NETELLER?
-
Ya, jika anda telah membiayai melalui NETELLER anda boleh mengeluarkan melalui NETELLER. Sila log masuk ke MyFXCM untuk kemudian klik pada 'Withdraw' untuk melihat arahan tentang cara menghantar permintaan pengeluaran NETELLER.
-
Adakah saya akan dikenakan yuran transaksi jika saya mendeposit melalui NETELLER?
-
FXCM tidak mengenakan bayaran pemprosesan kepada pelanggan untuk deposit yang dimulakan melalui NETELLER.
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit NETELLER saya muncul dalam akaun saya?
-
Dana biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan anda dalam masa 1 hari perniagaan.
-
Adakah terdapat had deposit untuk NETELLER?
-
Ya, jumlah deposit minimum ialah 50 unit mata wang dan jumlah deposit maksimum ialah 20,000 unit mata wang setiap transaksi. Di samping itu, terdapat had bulanan maksimum sebanyak 20,000 unit mata wang.
-
Bagaimanakah saya boleh menyemak status permohonan saya dengan NETELLER?
-
- Log masuk ke NETELLER.
- Pergi ke bahagian 'Akaun'.
- Jika terdapat mesej tentang mengesahkan identiti pada permulaan halaman, permohonan itu tidak lengkap.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Bagaimanakah saya boleh menyerahkan dokumen tambahan kepada NETELLER?
-
- Log masuk ke NETELLER.
- Pergi ke bahagian 'Akaun'.
- Sama ada klik pada mesej "sahkan akaun anda" yang muncul atau klik pada "Tidak Disahkan" di sebelah Status Akaun di sebelah kanan halaman.
- Ikut arahan yang diberikan oleh NETELLER.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
-
Apa itu NETELLER?
-
NETELLER ialah penyedia pembayaran dalam talian pihak ketiga yang membolehkan anda menghantar dan menerima dana dengan selamat secara elektronik. Untuk membolehkan anda membiayai akaun dagangan FXCM anda melalui NETELLER anda mesti membuka dan membiayai akaun dengan NETELLER terlebih dahulu.
-
Bolehkah saya menggunakan NETELLER untuk membiayai akaun dagangan korporat saya?
-
Ya, walau bagaimanapun nama akaun dengan NETELLER mesti sepadan dengan nama korporat dengan FXCM.
-
Apakah mata wang yang boleh saya deposit melalui NETELLER?
-
Pelanggan Stratos Global LLC ("FXCM") boleh mendepositkan USD. Semua urus niaga ditukar secara automatik kepada mata wang asas akaun dagangan anda. Anda mungkin dikenakan bayaran tambahan yang dikenakan oleh bank anda, pengeluar kad kredit/debit atau NETELLER untuk penukaran mata wang.
-
Bolehkah saya menyerahkan dana jika akaun NETELLER saya tidak lengkap?
-
Tidak, FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun NETELLER yang tidak lengkap. Jika dana diterima, FXCM akan memerlukan pelanggan untuk melengkapkan permohonan NETELLER dalam masa 10 hari perniagaan. Jika permohonan masih tidak lengkap selepas tempoh pegangan, dana akan dikembalikan ke akaun NETELLER asal.
-
Bagaimanakah cara saya membuka akaun dengan NETELLER?
-
Borang Daftar Akaun boleh diisi di NETELLER. Di samping itu, NETELLER mungkin memerlukan penyerahan Dokumen Pengenalan Peribadi dan Bukti Kediaman untuk melengkapkan permohonan. FXCM tidak akan menerima dana daripada akaun NETELLER yang tidak lengkap. Untuk mengelakkan kelewatan dalam mendepositkan, pelanggan harus melengkapkan permohonan mereka dengan NETELLER sebelum membiayai melalui NETELLER.
Pautan Pihak Ketiga: Pautan ke laman web pihak ketiga disediakan sebagai kemudahan anda dan untuk tujuan maklumat sahaja. FXCM tidak bertanggung jawab ke atas kesahihan, kandungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan perkara luaran laman web atau untuk pautan berikutnya, dan tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang timbul daripada penggunaan atau kandungan lain. Laman web sedemikian bukan dalam kawalan kami dan mungkin tidak mengikuti standard privasi, keselamatan, atau kebolehaksesan yang sama seperti laman web kami. Sila baca pautan "terma dan syarat" pada laman web
Soalan Lazim Pindahan Bank Tempatan (bank Filipina sahaja)
-
Adakah terdapat had deposit untuk Pindahan Bank Tempatan?
-
Jumlah deposit minimum ialah PHP 2,500 dan jumlah deposit maksimum ialah PHP 250,000.
Walau bagaimanapun, had transaksi mungkin berbeza berdasarkan bank yang anda pilih. Sila baca arahan perbankan dalam talian bank anda dengan teliti.
-
Apakah yang saya perlukan untuk menggunakan Pindahan Bank Tempatan?
-
Anda akan diarahkan untuk log masuk ke akaun perbankan dalam talian anda untuk membenarkan pembayaran dan keperluan mungkin berbeza mengikut bank.
-
Apakah mata wang yang boleh saya deposit melalui Pindahan Bank Tempatan?
-
Pindahan Bank Tempatan akan diterima oleh FXCM dalam USD dan jumlah yang setara dengan mata wang tempatan (PHP) akan didebitkan daripada akaun bank anda.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran untuk penukaran mata wang untuk Pindahan Bank Tempatan?
-
Memandangkan FXCM menerima deposit USD tetapi anda membayar dalam mata wang tempatan (PHP) daripada akaun bank anda, pembekal perkhidmatan akan menukar mata wang tempatan anda (PHP) kepada USD sebelum menghantar dana kepada FXCM. Kadar penukaran deposit dipaparkan pada halaman penyerahan deposit.
-
Apakah Pindahan Bank Tempatan?
-
Pindahan Bank Tempatan memudahkan pembayaran melalui perbankan dalam talian. Jika anda memiliki akaun bank dengan salah satu bank tempatan Filipina, anda kini boleh membiayai akaun dagangan anda dengan FXCM dengan log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan akaun langsung anda.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran transaksi untuk Pindahan Bank Tempatan?
-
FXCM telah mengetepikan yuran transaksi yang dikenakan oleh pembekal perkhidmatan untuk setiap transaksi. Walau bagaimanapun, bank anda mungkin mengenakan bayaran untuk yuran perkhidmatan dan yuran pengesahan. Sila semak dengan bank anda kerana bayaran mungkin berbeza-beza.
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit Pindahan Bank Tempatan saya muncul dalam akaun saya?
-
Dana biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan anda dalam masa satu hari selepas penerimaan pada hari perniagaan.
-
Bolehkah saya mengeluarkan melalui Pindahan Bank Tempatan?
-
Tidak, pengeluaran melalui Pindahan Bank Tempatan tidak tersedia pada masa ini. Sila pilih kaedah pengeluaran alternatif dalam MyFXCM.
-
Mengapa Pindahan Bank Tempatan saya gagal?
-
Urus niaga mungkin gagal kerana beberapa sebab, seperti:
- Anda mungkin telah memasukkan jumlah deposit di bank yang berbeza daripada jumlah yang disenaraikan dalam e-mel arahan pembayaran.
- Pengesahan pembayaran tidak lengkap.
- Perkhidmatan perbankan dalam talian akaun bank anda masih belum diaktifkan. Sila hubungi bank anda untuk pengaktifan.
- Terdapat dana yang tidak mencukupi yang disimpan dalam akaun bank anda untuk menjelaskan deposit anda.
- Had pembayaran dalam talian yang ditetapkan oleh bank anda telah dicapai. Sila hubungi bank anda untuk penyelesaian.
Soalan Lazim Pindahan Bank Tempatan (LATAM, Malaysia dan Indonesia)
-
Apakah Pindahan Bank Tempatan (LATAM, Malaysia dan Indonesia)?
-
Pindahan Bank Tempatan memudahkan pembayaran melalui perbankan dalam talian. Pindahan Bank Tempatan tersedia di Peru, Costa Rica, Argentina, Chile, Colombia, Ecuador, Malaysia, Indonesia. Sila log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan akaun langsung anda untuk melihat bank tempatan yang kami tawarkan di negara anda masing-masing.
-
Mengapa Pindahan Bank Tempatan saya gagal?
-
Urus niaga mungkin gagal kerana beberapa sebab, seperti:
- Pengesahan pembayaran tidak lengkap.
- Perkhidmatan perbankan dalam talian akaun bank anda masih belum diaktifkan. Sila hubungi bank anda untuk pengaktifan.
- Terdapat dana yang tidak mencukupi yang disimpan dalam akaun bank anda untuk menjelaskan deposit anda.
- Had pembayaran dalam talian yang ditetapkan oleh bank anda telah dicapai. Sila hubungi bank anda untuk penyelesaian.
-
Apakah yang saya perlukan untuk menggunakan Pindahan Bank Tempatan?
-
Selepas melengkapkan langkah deposit dalam MyFXCM, anda akan diarahkan untuk log masuk ke akaun perbankan dalam talian anda untuk membenarkan pembayaran dan keperluan mungkin berbeza mengikut bank.
-
Bolehkah saya mengeluarkan melalui Pindahan Bank Tempatan?
-
Malangnya pengeluaran tidak tersedia melalui Pindahan Bank Tempatan pada masa ini. Sila log masuk ke MyFXCM dan pilih kaedah pengeluaran alternatif.
-
Apakah mata wang yang boleh saya deposit melalui Pindahan Bank Tempatan?
-
Pindahan Bank Tempatan akan diterima oleh FXCM dalam USD dan jumlah yang setara dengan mata wang tempatan akan didebitkan daripada akaun bank anda. Jika akaun FXCM anda bukan dalam denominasi USD, transaksi akan ditukar secara automatik kepada mata wang asas akaun dagangan anda. Anda mungkin dikenakan bayaran tambahan yang dikenakan oleh bank anda.
-
Adakah terdapat had deposit untuk Pindahan Bank Tempatan?
-
FXCM tidak menggunakan sebarang had deposit, namun rakan kongsi tempatan kami dan/atau bank anda mungkin mengenakan had. Sila log masuk ke akaun anda di MyFXCM dan pilih Pindahan Bank Tempatan untuk menyemak had. Sila baca arahan perbankan dalam talian bank anda dengan teliti.
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk deposit Pindahan Bank Tempatan saya muncul dalam akaun saya?
-
Dana biasanya akan dikreditkan ke dalam akaun dagangan anda dalam masa dua hari selepas penerimaan pada hari perniagaan.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran transaksi untuk Pindahan Bank Tempatan?
-
FFXCM telah mengetepikan yuran transaksi yang dikenakan oleh pembekal perkhidmatan untuk setiap transaksi. Walau bagaimanapun bank anda mungkin mengenakan bayaran perkhidmatan kepada anda. Sila semak dengan bank anda kerana bayaran mungkin berbeza-beza.
-
Bolehkah saya menggunakan Pindahan Bank Tempatan untuk membiayai akaun dagangan korporat saya?
-
Ya, walau bagaimanapun nama akaun bank korporat mesti sepadan dengan nama korporat dengan FXCM.
-
Bolehkah saya melengkapkan Pindahan Bank Tempatan saya di cawangan bank?
-
Ya, selepas anda log masuk ke akaun anda di MyFXCM dan pergi ke bahagian Deposit, anda akan melihat bank tempatan mana yang menawarkan pilihan Pindahan Luar Talian. Jika bank anda menawarkannya, anda perlu mengikut langkah-langkah dan pada akhirnya anda akan menerima baucar. Anda perlu pergi ke cawangan bank tempatan anda dengan baucar dan melengkapkan pembayaran.
Pindahan Bank Dalam Talian (Vietnam)
-
Bolehkah saya mengeluarkan melalui Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
Tidak, pengeluaran melalui Pindahan Bank Dalam Talian tidak tersedia pada masa ini. Sila pilih kaedah pengeluaran alternatif dalam MyFXCM.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran untuk penukaran mata wang untuk Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
Memandangkan FXCM menerima deposit USD tetapi anda membayar dalam mata wang tempatan (VND) daripada akaun bank anda, pembekal perkhidmatan akan menukar mata wang tempatan anda (VND) kepada USD sebelum menghantar dana kepada FXCM. Kadar penukaran deposit dipaparkan pada halaman penyerahan deposit.
-
Apakah yang saya perlukan untuk menggunakan Pindahan Bank Dalam Talian?
-
Anda akan diarahkan untuk log masuk ke akaun perbankan dalam talian anda untuk membenarkan pembayaran dan keperluan mungkin berbeza mengikut bank.
-
Mengapa Pindahan Bank Dalam Talian saya gagal?
-
Urus niaga mungkin gagal kerana beberapa sebab, seperti:
- Pengesahan pembayaran tidak lengkap.
- Perkhidmatan perbankan dalam talian akaun bank anda masih belum diaktifkan. Sila hubungi bank anda untuk pengaktifan.
- Terdapat dana yang tidak mencukupi yang disimpan dalam akaun bank anda untuk menjelaskan deposit anda.
- Had pembayaran dalam talian yang ditetapkan oleh bank anda telah dicapai. Sila hubungi bank anda untuk penyelesaian.
-
Apakah Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
Pindahan Bank Dalam Talian memudahkan pembayaran melalui perbankan dalam talian. Jika anda memiliki akaun bank dengan salah satu bank tempatan Vietnam, anda kini boleh membiayai akaun dagangan anda dengan FXCM dengan log masuk ke MyFXCM dengan nama pengguna dan kata laluan akaun langsung anda.
-
Berapa lama masa yang diperlukan untuk deposit Pemindahan Bank atas talian saya untuk muncul dalam akaun saya?
-
Biasanya, dana akan dikreditkan ke dalam akaun perdagangan anda dalam masa satu hari pada hari perniagaan setelah penerimaan.
-
Apakah mata wang yang boleh saya deposit melalui Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
Pindahan Bank Dalam Talian akan diterima oleh FXCM dalam USD dan jumlah yang setara dengan mata wang tempatan (VND) akan didebitkan daripada akaun bank anda.
-
Adakah terdapat had deposit untuk Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
Jumlah deposit minimum ialah VND 25,000 dan jumlah deposit maksimum ialah VND 1,000,000,000.
Walau bagaimanapun, had transaksi mungkin berbeza berdasarkan bank yang anda pilih. Sila baca arahan perbankan dalam talian bank anda dengan teliti.
-
Adakah saya akan dikenakan bayaran transaksi untuk Pemindahan Bank Dalam Talian?
-
FXCM telah mengetepikan yuran transaksi yang dikenakan oleh pembekal perkhidmatan untuk setiap transaksi. Walau bagaimanapun, bank anda mungkin mengenakan bayaran untuk yuran perkhidmatan dan yuran pengesahan. Sila semak dengan bank anda kerana bayaran mungkin berbeza-beza.